Föddes senildement.

God morgon!
Kl 8.00 ringde min väckarklocka och jag for upp som ett skott. I nyvaket förvirrat tillstånd kunde jag inte för mitt liv komma på vilken dag det var och varför jag skulle gå upp så förbaskat tidigt. Och dessutom kunde jag inte komma på varför denna dag var så speciell.

Det tog mig 10 minuter, utan att överdriva, att sansa mig och lista ut att det är tisdag och att skolan börjar idag. Herregud. Jag har nu fått ordning i min skalle och det har jag kaffet att tacka för.

Nu ska jag lugnt och sansat fortsätta göra mig själv och lägenheten iordning för första skoldagen. Käre nån. 5:e (FEMTE!!) terminen kickstartas idag.


I början av Nolle-P för 2 (!!!) år sedan.

Kommentarer
Postat av: Sarah

åå. det är lite så att jag vill vrida tillbaka tiden och uppleva nolle-p igen faktiskt!

2011-08-24 @ 18:55:14
URL: http://inbilsk.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla loggen:D

2011-08-24 @ 19:52:30
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0