Inget är som väntans tider..

Imorse lyckades jag kasta mig ur sängen i panik efter att ha somnat om efter tredje(!!) larmet. Sicken tur att det bara handlade om två minuters försovning.
Tog mig till skolan i ett halvvaket tillstånd och lyckades genomföra ett seminarium någotsånär vaken. Sov halva bussresan hem och slocknade en timma på sängen efter att ha krånglat mig ur vinterjackan och skorna. Himlans tur att jag har så snälla grannar som tänker på lilla sovande mig och börjar köra slagborren i väggen vid huvudänden.
Tack för det groteska uppvaknandet grannar!

Ansåg mig sedan vara värd ett avsnitt Sons of Anarchy efter sovstunden och tji fick jag. Nu är kvällens plugg förstört då jag ivrigt väntar på första avsnittet av säsong 3. Hujedamig.

Den där uppsatsen får skriva sig själv - jag är upptagen.


En sur Sanna som vill ha hem SoA-avsnitt NU och en helt vanlig Milla som förmodligen sover nu och som antagligen inte kommer plugga något idag. Eller huuuur? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅÅH vad jag läste "halvnaken" istället för "halvvaken" först, täntke att fan vad fail att åka till skolan halvnaken...:P

2011-12-15 @ 11:41:04
URL: http://lindarasberg.blogspot.com
Postat av: Milla

Nke inte för mycket plugg blev gjort igår då en ångvält kört på mitt huvud!!

2011-12-17 @ 12:15:41
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0