Måndagen efter en hård helg.

Somnade utan problem igårkväll efter en otroligt rolig helg.

Fredagen spenderades hemma med lyxmiddag, julmust och trevligt men än dock lite stört sällskap.

Efter en lååång sovmorgon tillbringades lördagen i goda vänners lag hemma hos Hana och Joel. Det bakades pepparkakshus, spelades julklappsspel, gjordes julbord och dracks alkohol. Kvällen avslutades lite sådär halvspontant på Harrys där vi skakade de lurviga rejält. Jag, Milla och Albin fick för att det var en jättebra idé att gå hem till mig och fortsätta drickandet och laga middag.

På söndagen var jag så förbaskat trött men lyckades ändå masa mig till farmor för att fira henne. Pappa skjutsade mig sedan till stan för att fortsätta ätandet hemma hos Hana och Joel. Avslutningsvis lyckades jag släpa mig hemåt och däckade gött i sängen.





Tack underbara vänner för en helskön och galen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0