Nu förtjänar jag helg! Men...

Min morgon i ungefära klockslag:


Kl 5.30 ringde larmet imorse och det kändes som att någon slagit mig i huvudet med en sämre stekpanna. Försökte förgäves vakna till liv med kaffe och frukost men utan större resultat.

Kl 6.30 klev jag utanför dörren i vad som kändes mitt i natten. På vägen till bilen möter jag en alldeles för pigg Hana som skulle till jobbet. Jäkla idioti att va pigg så tidigt.

Kl 7.10 blev jag inkallad till tandläkaren och klev utanför dörren en timma senare med en tand lagad och helt skakis i benen.


Nu är jag hemma och anser mig förtjänt av helg men det får jag ta efter att jag pluggat och städat.
Oh, älskade fredag. How I've missed you.


En gammal tröttbild men ack så passande till morgonens äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0