Nykter helg - check!

Nu lider helgen mot sitt slut och jag har lyckats hålla mig borta från allt vad fester och alkohol heter. Seger skulle jag vilja kalla det.

Helgen har gått i lugnhetens tecken med mat (till slut), soffläge, sängläge, soffläge, lite mer mat, kaffe, vägran att kliva utanför dörren, sovmorgon till max och lite plugg. Självklart avslutar jag helgen med att dra igenom ett antal avsnitt av Sons of Anarchy.

I veckan händer mycket roligheter. Utöver tråkigt plugg ska jag mysa med Hana, Milla och Jennifer på måndag, julmysa med Tina och Lollo på tisdag, vem vill mysa med mig på onsdag?, mysa med Pelle och Edvin på torsdag och förhoppningsvis hitta någon villig till mys på fredag.
Jag har en riktig mysvecka att se fram emot med fina vänner.


Älskar er för evigt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0