Söndag - Sanna: 1-0

Har haft en helt galet bra helg med många fina vänner!
Fredagskvällen inledde jag i min soffa med Edvin, sushi och öl. Vi gick vidare för att spela bowling med Pelle och hans arbete. Avslutade gjorde jag på Mörners innan jag smet hem.

Lördagen bjöd på sen frukost, tidig avfärd till Motala och började dricka kl 16 tillsammans med Milla och Jennifer. Klädlöse Sanna fick låna en jättefin klänning av Jenna och vi blev alla tre smoking hot! Vi hann med galen förfest, utgång på Harrys i Motala där brandlarmet gick så vi fick stå utanför i bara klänningarna, hamburgare på Sibylla och sedan efterfest till tidiga timman.

Dagen har bestått av bakisfrukost, film, hemfärd, firande av Emma och köpemat hemma. Nu slänger jag in handduken för dagen och hoppas på att få en jädra massa sömn inatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0