Kan själv!

Sitter här med syster på msn och hon ställde frågan hur webcamen kan hittas i datorn. Den sitter alltså i skärmen på laptopen och nu kan hon inte hitta någon ikon eller liknande för att kunna ta kort.

(Jag vet, mina förklaringar är helt fantastiska)

Jag är verkligen inte rätt person att fråga om det där. Förvisso hade jag själv problem med det där och lyckades lösa det. Frågan är bara hur jag lyckades. Efter månader av letande i datorn (den effektiva tiden varje dag var ca 2 minuter) klickade jag mig in på en ikon på skrivbordet som jag verkligen inte vågat gå in i förut. Och där lyckades jag klicka på nån annan ikon så att jag fick en webcam-ikon på skrivbordet.

Syster kom nu på att hon har en installationsbok och ska läsa den. Själv var jag alldeles för stolt för att öppna den och stoltserar därför med att jag lyckades själv. Att det tog månader är bara en liten liten detalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0