Ska jag ta det som en förolämpning?

Detta inträffade idag på Norrköpings resecentrum efter att jag just klivit av tåget.
Ur högtalarna ropas det:


"Östgötapendelns tåg mot Linköping Mjölby med avgång 17.43 kommer nu in på spår 3A"

Jag tänker: Tåget har redan kommit in, puckon.


"Östgötapendelns tåg mot Linköping Mjölby med avgång 17.43 kommer nu in på spår 3A"

Jag tänker: Ja vi har begripit det där nu.


"Östgötapendelns tåg mot Linköping Mjölby med avgång 17.43 kommer nu in på spår 3A"

Jag tänker: Men snälla håll käften!


"Östgötapendelns tåg mot Linköping Mjölby med avgång 17.43 kommer nu in på spår 3A"

Jag tänker: FÖR FAN, VI ÄR INTE DUMMA I HUVUDET!

Kommentarer
Postat av: Kristin

HAHAHA! ;)

2011-02-08 @ 21:45:27
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0