Mer ego (läs: fel) än såhär kan det inte bli.

När jag tröttnat på att jaga fåglar med kameran igår valde jag ett enklare objekt att fota - mig själv. HAH! Trodde jag. Hur jag än gjorde så var det alltid något som gick snett. Mästerfotografen går nog i pension snart..


Lite mörkt i motljus men än dock en bra början.


Jaha..blir det skugga av kameran när solen skiner på mig?


Say hello to Stig-Helmer!


Försökte vara cool men Stig-Helmer förstörde allt.


Vad gör min hand där?!?!? Ett misslyckat försök att få bort Stig-Helmer?


Håret letar sig upp i snoken istället.


Hej jag ser uppstoppad ut och är suddig.

Borde kanske ge upp fotografdrömmarna och fortsätta ägna mig åt att byta blöjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0