I didn't get wet.

Dagen blev trots opepp morgon bra. Jobbade mina timmar 9-17 och mötte sedan upp Milla på stan. Där hölls nämligen ett försök i att slå världsrekord i största vattenkriget. Om de lyckades vet jag inte men de som befann sig på området var i genomsnitt 14 år.

Vi kände oss gamla och begav oss istället mot en uteservering. Väl där bestämde vi oss för att äta glass istället och skulle ta ut pengar. Jag tog ena automaten och fick ut min 100-lapp och Milla tog den andra när den blev ledig. Ungefär 5 sekunder efter att jag dragit ut mitt kort och fått mina pengar startar Millas automat om. Hennes kort fastnade där inne och vägrade komma ut. Folk efter henne fick ut sina pengar men hon såg varken skymten av kort eller pengar. Vi kunde inte annat än skratta och jag bjöd henne på glass.

Efter glassen våldgästade vi hennes vänner och det slutade med att jag blev bjuden på middag hos henne. Helt klart värd kväll med en bra vän. Och dagens Milla är härmed avslöjad.


"MITT KORT!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0