Kärlek!

Idag låg det ett litet kuvert på hallgolvet när jag kom hem från jobbet. Det såg ut som en inbjudan till något och började genast fundera på vilka som fyller i sommar. Det borde vara något speciellt eftersom det är en formell inbjudan, tänkte jag. Helt ute och cyklade var jag inte, det var en inbjudan.

På kortet stod det "Välkommen på borglig vigsel mellan Peter och Åsa". Min käre far och hans sambo ska alltså gifta sig i juli redan. Jag blev väldigt glad! Vi kommer bara bli några få på bröllopet och äta en mysig middag ihop.
Presenten är fixad (har börjat bli ute i god tid, vad är det med mig?) och nu ska klänning börja letas upp. Tänka sig vad rolig en onsdag kunde bli :)


Efter en sissodär 9 bilder lyckades jag genomföra detta. Och det syns inte ens att det ska vara ett hjärta. FAIL!


Kommentarer
Postat av: Ellie

A fort affort (?) eller hur skriver man?:)

Trevligt med vigsel :) nått o se fram emot!

2011-06-08 @ 23:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0