Sissodär kl 5 på söndagsmorgonen.

God morgon.
Egentligen borde jag skriva godnatt men klockan är alldeles strax 5 på morgonen så jag vägrar faktiskt skriva godnatt. Det är morgon.

Nyss hemkommen är jag. Från krogen, tänker ni men si där har ni fel! Inatt har jag varit barnvakt och fick 300 kr för besväret. En fattig Sanna välkomnade bidraget med öppna armar.

Skulle vilja skriva att jag är dötrött och att jag inte kommer ha några som helst problem att somna men faktum är att tröttheten övergått till övertrötthet och kommer därför inte somna än på någon timma. Känns värt. Tar med mig datorn och katterna till sängen. Den har varit efterlängtad inatt vill jag lova..


Frukost nummer 1 - vaniljyoghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0