Det där med att orka...

Det var länge sedan jag var såhär trött. Ögonen vill liksom inte hänga med längre. Vad har jag då gjort som varit så ansträngande?

- Gick upp 6.40 (omänskligt tidigt enligt mig, börjar jag bli gammal vid 21 års ålder?)
- Var på Kulturkammaren 8.00
- Började spela musikal 10.00
- Gick hem 11.50
- Gjorde pannkakor
- Åkte till Linköping 15.21
- Kollade på tapeter
- Åkte hem 17.28
..och har sedan dess ätit glass, läst bloggar, matat katterna, kollat runt på internet, sjungit och pratade nyss en timma i telefon med farmor.

Jag kan nu konstatera vad som gjort mig så trött idag: Jag har ju för tusan inte fått min obligatoriska powernap!
Hur kan jag ha missat den? Inte undra på att jag just nu är mer sovande än vaken.

Well well. Detta misstag tänker jag då inte göra om igen. Jag tänker nu släpa mig till badrummet för avsminkning och tandborstning, sedan ska jag äntligen få slänga mig i den efterlängtade sängen.
När jag orkar vill säga.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Pensionärer går upp klockan 05.00 varje morgon Sanna! ;)

2011-03-02 @ 08:09:39
URL: http://inbilsk.blogg.se/
Postat av: Kristin

Exakt vad jag skulle säga. 6.40 är rena förmiddagen för gamla människor.

Antagligen har du blivit liten tonåring igen ;)

2011-03-02 @ 21:04:50
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0