Mysmorgon och pluggdag.

God..lunch(?).

Idag tog jag sovmorgon för att motverka att baciller och virusar tar över min kropp. Känner inte för att bli förkyld nu när jag har veckan fullspäckad med plugg, praktik och jobb. Inte för att det någonsin passar sig med att bli förkyld men i nuläget har jag faktiskt inte tid med det som jag i vanliga fall brukar ha..

Dagen började som sagt med sovmorgon med en gosig katt bredvid mig. Dagen fortsätter nu med plugg (mail ska skickas iväg och paper väntar på att bli skrivna), handling på ÖoB (halvtimmas promenad dit) och Ica och till sist Bodypump om det hinns med. Det vore bra om jag kunde hinna förbereda mig inför morgondagens praktik också där jag ska ta med barnen på en kulturvandring genom Linköping.

Nåväl. Det är bäst att jag sätter igång så jag blir klar idag. Tjohej!



Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0