Ond onsdag.

Hejhejhej.
Här sitter jag och ska strax krypa ner i sängen i förhoppning om att få sova. Har senaste nätterna knappt fått en blund i ögonen av okänd anledning men jag har hoppet uppe. Om jag inte får sova i natt heller så gör det inte så mycket. Imorgon är jag bara på praktikens studiedag 8-12.

Men i alla fall. Ond onsdag. Jädra msn vill inte ha kvar min profilbild där. Av ännu en okänd anledning finns inte bilden kvar i rutan varje gång jag loggar in. Så därför tycker inte msn om mig. Och jag tycker inte om det tillbaka.


Bilden som inte gillas av msn men som älskas av mig. Bara för att retas.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Och jag gillar bilden! :)

2011-03-09 @ 21:44:46
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0