Tack för denna tid, fränder!

Ja nu är denna produktionstid över. En musikal lyckades vi skapa ur ett kaos av olika viljor men jädrar vad bra den blev! Jag tycker vi ska vara stolta över det vi åstadkommit på dessa få veckor.

Vi pratade idag om ett paper (engelskt uttal, ej stavfel) som ska skrivas efter att produktionstiden är över. Vi ska besvara frågor kring hur jag utvecklats, vad jag behöver utveckla, hur jag blivit sedd i arbetet osv. Några var missnöjda och hade mest negativt att säga om den här perioden. Det är tråkigt tycker jag. Vi har gjort det här som en grupp och då tycker jag att vi borde kunnat säga till om något var fel.. Men vi är alla olika och jag är i alla fall nöjd.

Så, tack för denna hemska/asroliga/utmattande/fenomenala tiden vi fått tillsammans. Nya vänner har jag hittat också. Tänka sig vad en musikal kan uppröra och föra samman människor.


Hittade en ny liten finurlig funktion i webcamen också. Och ja, jag är lite efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0