Make it!

Har inte jag världens snyggaste ass innan sommaren så blir jag fan sur! Om det ska fortsätta såhär vill säga..

Tränade just på Nautilus ett pass som heter Burn. Jag trodde först att det skulle va värsta råa konditionspasset som skulle bränna bort allt fett för oss. Nej nej.. Istället var det ett styrkepass där vi idag fokuserade på axlar, mage och rygg mest. Om det brände? SÅ IN I H*****E!
Röven fick sin beskärda del av brännandet som i och för sig redan brände rejält efter att ha börjat cykla igen till praktiken.
Hem från gymmet cyklade jag också. Det var bara en enda uppförsbacke så nu har jag ont. Imorgon vill jag nog inte ens gå..

En enda gröt till inlägg. Adrenalinet cirkulerar runt i kroppen på mig än. Aj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0