Rubriklös.

Hej igen bloggen. Gud vad töntigt att börja så...
Bloggen har blivit bortglömd men jag har faktiskt varit upptagen med att leva livet. Det är länge sen jag var såhär social, nästan varje dag umgås jag med vänner och är ute i det underbara vädret. Jag trivs. Stortrivs faktiskt.

Helgen inleddes med en sen lunch/fika med Emma och Kristin. Hemskt trevligt och fruktansvärt gott. Fredagen fortsatte i filmens tecken med Pelle. Vi såg första delen av sista filmen av Harry Potter. Vi höll på att somna i soffan då den var ganska seg och den här gången prata vi inte genom filmen = vi såg den faktiskt!

Lördagen började med att jag försov mig så något bodypump-pass blev det inte. Skit. Efter att jag vaknat och fixat mig mötte jag upp Tina, som inte försov sig och faktiskt tränade, för lite presentletande, frukost/lunch och titta på orkestrarna som klampade genom stan. Kvällen spenderades med vänner och vin. Blev bjuden igår med - tack Kim! Två gånger på en vecka, what are the odds? Dock bara av vänner men ändå..

Dagens planer är att plugga skiten ur mig själv. Litteraturdelen till min b-uppsats behöver skrivas och en planering behöver göras för att sedan visa min handledare imorgon. Egentligen skulle jag träffat Marika och Jessica idag men tyvärr gick skolan före idag. Känns sådär i det fina vädret. Men men.. Bara att satsa för fullt idag så jag kan njuta resten av veckan.

Kameran dog igårkväll (oskillat, jag vet) men fick några bilder från när jag och Tina sysslade med, än så länge, hemligstämplade saker.





  

OH! Hittade faktiskt en suddig, skitdålig bild från Storan men det är en bild.



Det här är kärlek, vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0