Vänner.

En av Sveriges bästa bloggare Spiderchick har gjort det igen. Hon har lyckats sätta ord på det många av oss tänker men som vi inte får ut i tal eller skrift. Det är inte sällan jag förundras över denna förmåga.

Den här gången har hon sammanfattat en lista över vänners "budord". HÄR kan det läsas.
Några av dom talas ofta om medan några sällan tänks på. Som t.ex. att vissa vänner blir svartsjuka eller är energislukande. När jag tänker efter så har jag tidigare omringats av dessa energislukande personer men ju äldre jag blir desto medvetnare blir jag om mina vänners påverkan hos mig. Numer umgås jag bara med vänner som faktiskt är vänner och som gör mig lycklig.

Det går inte att undvika de andra människorna helt men de är inte längre stor del av mitt liv. Jag har lärt mig att inte tillåta dessa människor tillträde till mitt innersta.


Med detta sagt så vill jag bara säga detta till alla mina vänner - jag är värdelös på att höra av mig men jag älskar er lika mycket ändå och hoppas att ni står ut med mig även om jag är förvirrad! Ni gör mig lycklig varje dag och jag skulle inte överleva utan er

Har tyvärr inte bilder på alla men här är några. Ni andra är inte bortglömda, ni finns med mig varje dag i hjärtat.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hon verkar vara en bra brutta den bruttan! Ska läsa mera... å visst står det mycket visdom i dina meningar! Vilka fina pics.



Tack för att du finns Sanna!

Kram

2011-05-11 @ 15:14:37
Postat av: Milla

Men min stumprumpa då!;) Right back at ya och VI MÅSTE SES SNART INNAN JAG KOMMER OCH VÅLGÄSTAR DIG!!

2011-05-11 @ 23:03:46
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0