Värre omgång.

Under hela gårdagen hade jag ont i halsen och inatt har jag legat med en svullen hals, hög feber, febervärk i hela kroppen och ett knä som smärtade nåt så fruktansvärt. Detta ledde till att jag somnade efter 5 imorse. Och innan dess var jag förkyld i tre veckor..

Senaste förkylningen var runt jul när vi befann oss i Teneriffa. Jag har alltså fått hålla mig frisk i 9 månader. Det har gjort att jag saknar att vara frisk. Förut visste jag knappt vad det innebar.

Nåväl. Nu har jag fått gnälla av mig lite. Fick strunta i praktiken idag men inte stannar plugget upp bara för jag är sjuk. Nejnej. Litteraturseminarium är vad eftermiddagen bjuder på.


"Det snurrar i min skalle.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0